حضور شرکت آی‌میکس در نمایشگاه صنایع غذایی تهران

حضور شرکت آی‌میکس یکی از برندهای بازرگانی عمرانیان در نمایشگاه صنایع غذایی تهران

حضور مقتدرانه و منحصر به فرد شرکت آی‌میکس در بیست و نهمین دوره نمایشگاه ایران آگروفود

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته- ایران آگروفود 2022 از تاریخ 27 الی 30 خرداد ماه 1401 واقع در سالن 35 غرفه 30 با حضور تیم کارشناسان داخلی و خارجی شرکت آی‌میکس برگزار شد.

نمایشگاه ایران آگروفود 1401 نیز با استقبال چشمگیر و بی سابقه شرکت‌های داخلی و خارجی مواجه شده، برندهای سرشناس و فعال در حوزه صنایع غذایی در این نمایشگاه حضور داشته و آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی خود را در معرض نمایش شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان قرار دادند. از محورهای اصلی این نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری در جهت توسعه صنایع غیر نفتی، ایجاد اشتغال و کار آفرینی برای شرکت کنندگان، تبادل اطلاعات روز دنیا در حوزه صنایع غذایی و گسترش دانش و تکنولوژی‌های نوین در صنایع غذایی داخلی، ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند و ایجاد ارتباط دو سویه تولیدکنندگان با مصرف کنندگان از مهم‌ترین اهداف برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه صنایع غذایی تهران بوده است.

دستاوردهای مهم شرکت آی‌میکس در نمایشگاه آگروفود

از دیدگاه بین المللی بررسی کنیم تامین مواد اولیه تخصصی صنعت غذا از برندهای به نام و معروف اروپایی را می‌توان از مهم‌ترین دستاورد شرکت آی‌میکس قلمداد کرد.

شرکت آی‌میکس همانند سال‌های پیشین حضوری با شکوه و مقتدرانه در نمایشگاه ایران آگروفود رقم زده است، که در این راستا توانست به معرفی جدیدترین محصولات در صنایع لبنی، سس، کنسرو، آرد و نان، شیرینی و شکلات، نوشیدنی، پاستا و ماکارونی و بطور ویژه در صنعت گوشت و فرآورده‌های گوشتی، غذاهای آماده و نیمه آماده و صنعت غذای گیاهی بپردازد.

در انتها امیدواریم این حضور سبز و فعال شرکت‌های صنایع غذایی ایرانی باعث افزایش مبادلات تجاری و رونق اقتصادی کشور عزیزمان در حوزه صنعت غذا گردند.